| RWD | |
|
+9elinwar Ryfi HouseM NES MikeR MATi X APOX SAMAEL GOLDI 13 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
MikeR _
Liczba postów : 52 Age : 45 Localisation : Hell Registration date : 21/06/2007
| Temat: Re: RWD Sro Lip 11, 2007 8:08 am | |
| Oj Radek, o AWD takie herezje napisać X APOX - M3 składane w mexyku To że np X5 to ok... Eclipse 2G było produkowane w USA gdzie wiesz gdzie mają jakość wykonania ? Więcej bandaży na kolektory | |
|
| |
SAMAEL __
Liczba postów : 126 Registration date : 23/06/2007
| Temat: Re: RWD Sro Lip 11, 2007 10:24 am | |
| | |
|
| |
Czarna _
Liczba postów : 30 Age : 42 Registration date : 22/06/2007
| Temat: Re: RWD Sro Lip 11, 2007 11:04 am | |
| A może wypadało by rozdzielić na jazde "do kościoła" i troszeczke bardziej agresywną Jak mi ktoś napisze że najtrudniej jest wejść w zakręt z max prędkością AWD i że to jest tylko dla twardzieli to... To wtedy bede wiedziała kto jeździ AWD "do kościoła" i z powrotem | |
|
| |
SAMAEL __
Liczba postów : 126 Registration date : 23/06/2007
| Temat: Re: RWD Sro Lip 11, 2007 11:39 am | |
| wiadomo że awd można wejść szybciej .... różnica polega na tym, że przy przegięciu (przy jakiej prędkości by nie było) różne napędy różnie się zachowują... jak przegniemy rwd to lecimy driftem ... jak przegniemy fwd to wylatujemy przodem (jedziemy prosto) a jak przegniemy awd .... to co się stanie zależy od prędkości, położenia w zakręcie, przyczepności asfaltu, zawieszenia itd ....... wiem to ze swojego przykładu np. z kielc z pierwszego długiego łuku ... opony brak bieżnika więc się cały czas ślizgałem ... za pierwszym razem dojechałem na dwójce, przez zakrętem odjąłem trochę gazu... w 1/3 zakrętu zaczął wychodzić mi przód, odjęcie gazu spowodowało wyprostowanie a następnie po jego pełnym wciśnięciu zaczął uciekać tył (60% na tył w końcu)... natomiast jeżeli bym wcisnął gaz kiedy uciekał mi przód to poprostu zerwał bym przyczepność też kół tylnik i wyleciał jak strzała z zakrętu ... kto wie czy nie w bandy ... za drógim razem rozpędziłem sie mocniej, do połowy trójki, przed samym zakrętem redukcja na dwa, strzał ze sprzęgła i tył ucieka, dodanie gazu spowodowało ustawienie względem zakrętu pod kątem 90* i co bym kierownicą nie kontrował to cały czas szedłem pełnym bokiem ..... natomiast jak prędkość zmalazła mimo skręconych kół samochód pojechał prosto ..... uwież mi wiem co mówię ..... jeżdżę awd ponad półtora roku i wiem jak się zachowuje .... od czasu do czasu śmigam i fwd i rwd w wydaniu 125p 2.0 150KM .... i jak przeciągnięmy granicę przyczepności awd jest najbardziej nieprzewidywalny, przynajmniej w wydaniu eclipsowskim ..... założenie szpery centralnej spowodowało by to że samochód chodził by tylko bokami pięknymi i cały czas był by tak samo przewidywalny ... natomiast wiskoza powoduje dość nieprzewidywalne przenoszenie napędu przód-tył .... awd jest o tyle ciężki bo nie jest ani jednoznacznie nadsterowny ani jednoznacznie podsterowny.... powiem że jak pierwszy raz jechałem rwd w deszcz to miałem normalnie strach w oczach ..... pietra miałem niesamowitego ... ale po półgodzinnej jeździe każdy zakręt jeszcze specjalnie z poślizgiem przejeżdżałem ...... natomiast jak kumpel z rwd przesiad się na placu w mojego talona po deszczu...... wysiadł i stwierdził że to nieprzewidywalne cholerstwo .... i fakt .... pomijam tu kwestię szybkiego ruszania z miejsca choć żeby szybko ruszyć awd też trzeba mieć wprawę, jak przy fwd i rwd. | |
|
| |
Venom _
Liczba postów : 19 Localisation : Bydgoszcz Registration date : 02/07/2007
| Temat: Re: RWD Sro Lip 11, 2007 12:45 pm | |
| Przy jezdzie po prostym odcinku, czy przy przepisowaej jezdzie po miescie zwykly smiertelnik nie potrafilby nawet odroznic napedu samochodu jakim sie porusza. Dopiero gdy zaczynamy jazde 'na granicy' mozna odczuc zalety i wady poszczegolnych napedow. AWD > RWD > FWD
AWD jest zdecydowanie najlepszym z wszytskich 3 wyzej wymienionych. Najbardziej przewidywalnym w kazdej sytuacji, najbezpieczniejszym, najlatwiejszym do opanowania.
Wiadomo, ze dochodzi do tego czynnik umiejetnosci/doswiadczenia kierowcy, ale zalozmy, ze mamy niedoswiadczonego kierowce i jakis tam odcinek toru z kilkoma ostrymi zakretami. Trzy auta o tej samej mocy, jedyna roznica to naped. Jeden jest fwd, drugi rwd i trzeci awd. Ktorym z tych aut ow kierowca ma najwieksze szanse/prawdopodobienstwo przebycia danego odcinka bezblednie/w najkrotszym czasie? Ja stawiam na awd, nie wiem jak Wy... | |
|
| |
SAMAEL __
Liczba postów : 126 Registration date : 23/06/2007
| Temat: Re: RWD Sro Lip 11, 2007 9:03 pm | |
| awd , potem fwd i na końcu rwd.... dla leszcza z tą przewidywalnością przy awd to się trochę mylisz ale tylko w przypadku eclipse..... w eclipse awd jest średnio przewidywalny ..... ale wsadź w evo z super ayc i aktywnymi wszystkimi dyframi kierowcę który ma prawko pół roku a wykręci lepszy czas niż doświadczony kierowca rwd czy awd....... zgadzam się że awd jest najłatwiejszy i najbezpieczniejszy ..... ale ja mówię cały czas jak to wygląda w przypadku eclipsa wiem bo sam jeżdżę | |
|
| |
X APOX __
Liczba postów : 163 Localisation : CHIAGO/RABKA-ZDROJ Registration date : 24/06/2007
| Temat: Re: RWD Czw Lip 12, 2007 5:26 am | |
| doswiadczenie na pierwszym miejscy kazdy ma jakies i kazdy dobrze czuje sie w swojej furce ...... | |
|
| |
trucky _
Liczba postów : 51 Age : 36 Localisation : Dolsk WLKP Registration date : 24/06/2007
| Temat: Re: RWD Czw Lip 12, 2007 11:22 am | |
| 'auto swiat' przeprowadzil kiedys fajny test..... wzieli Porsche 911 i bodajze Citroena C2, i dwoch kierowcow - jednego doswiadczonego kierowce torowego, a drugi to mlody chlopak z polrocznym prawkiem i z niskimi umiejetnosciami i wpuscili ich na tor nurburgring i miezyli czas 2-go przejazdu...... roznica mocy byla ogromna, porsche rwd, cytrynka fwd, mlody jechal prosiakiem, starszy cytrynka no i wygral C2 z roznica czasu jakies 1,5 minuty, wiec roznica duza, nie mi oceniac ktory naped trudniejszy bo fwd jezdze na co dzien i jest banalny ale mam mala moc, rwd jezdze czasami i tez zalezy od mocy i umiejetnosci ale z pewnoscia jest trudniejsze niz fwd, a co do awd sie nie wypowiadam bo nie jezdzilem a szkoda | |
|
| |
Venom _
Liczba postów : 19 Localisation : Bydgoszcz Registration date : 02/07/2007
| Temat: Re: RWD Czw Lip 12, 2007 12:34 pm | |
| | |
|
| |
X APOX __
Liczba postów : 163 Localisation : CHIAGO/RABKA-ZDROJ Registration date : 24/06/2007
| Temat: Re: RWD Pią Lip 13, 2007 12:33 am | |
| | |
|
| |
SAMAEL __
Liczba postów : 126 Registration date : 23/06/2007
| Temat: Re: RWD Pią Lip 13, 2007 9:58 am | |
| gst jeszcze nie jechałem przyznaje się, mam doświadczenia z lancera fwd 1.3 , nissana sunny gti 2.0 a rwd to 125p 2.0 145KM, awd to mój talon. tak naprawdę to trzeba by sie przejechać tymi samymi samochodami wyposażonymi w różny napęd żeby coś powiedziec | |
|
| |
NES _
Liczba postów : 9 Localisation : JAROSŁAW> Registration date : 04/07/2007
| Temat: Re: RWD Sob Lip 14, 2007 4:38 pm | |
| a jechaliście kiedyś takim driftowozem jak skoda 105 ???? ja ostatnio katowałem taką bestie lol! co prawda na suchym asfalcie nie chciała sie kręcić ,ale za miastem w terenie szła bokami jak szalona lol! niestety wytrzymała tylko niecale 2 dni lol! | |
|
| |
SAMAEL __
Liczba postów : 126 Registration date : 23/06/2007
| Temat: Re: RWD Sob Lip 14, 2007 5:49 pm | |
| rwd to jeszcze tylko garbacza 1.3 rozwierconego na 1.5 ujeżdżałem | |
|
| |
X APOX __
Liczba postów : 163 Localisation : CHIAGO/RABKA-ZDROJ Registration date : 24/06/2007
| |
| |
Sponsored content
| Temat: Re: RWD | |
| |
|
| |
| RWD | |
|