https://2img.net/r/ihimizer/img247/8862/p6300036hx1.jpgTak wyglądał kiedy dotoczyłem sie nim na swoje podwórze:
http://www.putfile.com/pic.php?img=3211500Stan bazy: Auto kupione za niewielkie pieniądze w komisie. Sprowadzone do pl z Kanady w 98r.
a)Wnętrze- perfecto, czarno-niebieska skóra robiona w usa. Reszta seria, b.dobrze zadbane
b)nadwozie-rdzy brak, podwozie nie zabezpieczone. Lakier w stanie ... kiepkim, cały porysowany... jakby ktoś próbował go pastą lekko ścierną polerować, widać ślady użytkowania przez kobiete... rogi zderzaków poobcierane, przedni lekko "zgnieciony", wnęka klamki porysowana pazurami Shocked
c)silnik- palił na trzy gary, wycieki oleju, turbina nie istaniała... z tego co pamiętam pare łopatek ze strony zimej, uszczelniaczy w turbo w sumie brak, zapieczony wałek, komora silnika zapaskudzona, paski klinowe w opłakanym stanie, kiepsko wchodzące biegi.
To co tygryski lubią najbardziej Smile modyfikacje:
W pierwszej fazie: STAGE 1
-kable wn i świece NGK
-olej w silniku, skrzyni i transfer case Redline
-klocki przód i tył ferrodo
-FMIC, rdzeń od pojazdu niewiadomego pochodzenia, boczki własnego wykonania,
- turbo-IC-kolektor -> dolot 2" własnego projektu i wykonania z nierdzewki
-turbo: Garett T25
-sonda lambda walkera
-rozrząd na ori częściach
http://www.putfile.com/pic.php?img=3991319http://www.putfile.com/pic.php?img=3991313Wynik: samochód jeździ....i to całkiem przyjemnie
STAGE 2:
-mbc properfect
-zegary na słupek GlowShift EGT,Boost (PSI) i "AFR"
-dolot aluminiowy ze stożkiem
-zegar boost'a AutoGauge w bar.
-wydech 3" od downpipe do przelotowego tłumika Megan Racing
-turbina td05h 16g big
-sprzęgło 6-cio spiekowe od Radzikowskiego
-natrysk wody na IC
http://www.putfile.com/pic.php?img=4552121http://www.putfile.com/pic.php?img=4552122http://www.putfile.com/pic.php?img=4552123http://www.putfile.com/pic.php?img=4265969http://www.putfile.com/pic.php?img=4265973http://www.putfile.com/pic.php?img=4265993http://www.putfile.com/pic.php?img=4266008http://www.putfile.com/pic.php?img=4266010STAGE 3: (w trakcie)
-Walbro 190HP
-Regulator ciśnienia paliwa megan racing
-uszczelka pod głowicę lekko odprężająca Cometic metalowa
-uszczelniacze zaworowe Ferra
-szpilki ARP
-popychacze zaworowe TopLine
-SMT6
-szelki 3-punktowe
-bov PRORACINGTECHNOLOGY.com o nazwie COSMO 1 z 50mm intlet.
Moc seryjnie ok. 200KM
Moc docelowa na mocniejszem mapie po STAGE 3: min. 300KM
http://www.putfile.com/pic.php?img=4634791http://www.putfile.com/pic.php?img=4634790http://www.putfile.com/pic.php?img=4634788http://www.putfile.com/pic.php?img=4589041http://www.putfile.com/pic.php?img=4589044Po king od europe jak niektórzy wiedzą wysrała się turbina i sprzęgło.....
Zaniedługo w samochodzie znajdzie się komplet ACT 2600 z tarczą organiczną oraz IHI td05h 16g evoIII (poprzednio big 16g)
Przed wrześniem zawita także nowy intercooler gdyż ten nie daje już rady przy 1.2bara, z nowym ic mamy zamiar wystroić z papą na 1.4bara oczywiście własnoręcznie jescze świerzutką zakupioną przez nas sondą szerokopasmową Innovate LC-1.
Wszystkie podciśnienia i wężyki zostaną także wymienione na silikonowe gdyż parę mi przy 1.1bara już popękało....
zostanie także wykonany, także własnoręcznie..., nowy dolot z jak najkrótszą drogą orurowania oraz z jak najmniejszą ilością "szmat".
Wielkie podziękowania dla KIEPUCZIEGO, za co on sam najlepiej wie, PAPY oraz A.R.S. Nadarzyn (trzeba trochę reklamy zrobić a co
)
dodatkowa galeria:
www.putfile.com/samcrk